Slider
Slider
Slider

TERMENI SI CONDITII

Vânzarea bunurilor

Prin site-ul www.covoareonline.ro "Daria Carpet" LTD - societate înregistrată conform Legii Comerciale a Republicii Bulgaria, cu sediul social și adresa in orasul Sliven, str. Divichkovo nr. 30, CIF: 200877784, cod unic de înregistrare BG200877784, tel.+359899900996 , adresa de e-mail info@covoareonline.ro, ofera spre vanzare bunuri cu caracteristici de baza enumerate in dreptul fiecarui produs, facand parte din catalogul SITE-ului.

Bunurile sunt obiecte de vânzare , expuse în magazinul online covoareonline.ro, la momentul solicitării de către Cumpărător, pentru produsele aflate în stoc și cu cantitățile indicate.
Bunurile, (obiectele de vânzare) în magazinul online covoareonline.ro sunt clasificate după tip,calitate și cantitate. Comanda produselor este acceptată cu acord scris  din partea Cumpărătorului specificând  tipul, calitatea și cantitatea bunurilor.

Livrare

Livrarea se face la adresa trecută în comandă. La primirea produsului se va plăti prețul produsului, cat și cel al livrării. Când prețul produsului se plătește prin transfer bancar, prețul livrării se plătește odată cu prețul produsului comandat.
Renunțarea la comanda deja făcută se poate face telefonic sau prin e-mail.

Preț
Prețurile produselor oferite sunt indicate langa poza fiecarui tip de produs.  Prețul de livrare al produselor se indică in plus în comanda pe care o faceți. Livrarea  este GRATUITA cănd suma comenzii depașește 799 de LEI. Livrarea se face la domiciliul dvs, la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau la firma de curierat).

Daca suma comenzii Dvs. este sub 799 de RON livrarea la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau la firme de curierat) va costa doar 20 de RON.

Plata bunurilor comandate:

*Plata la livrare (colectare la livrare C.O.D)

La primirea bunului comandat, se plătește suma datorată curierului.
*Plata prin transfer bancar

Pentru acest mod de plată este necesar sa faceți transfer bancar către magazinul online covoareonline.ro. Urmând pași comenzii: 1.alegeți din meniu ”mod de plată” – ”transfer bancar”. 2.Apasați “finalizarea comenzii“și în pagina care se va deschide, veți vedea conturi bancare la care puteți să faceți transferul bancar. Comanda va fi făcută după primirea transferului bancar. La primirea achiziției nu se plătește nimic curierului.

*Plata cu card bancar ( prin POS terminal virtual)
Pentru acest mod de plată este necesar  să urmăriți pașii de plasat comanda, să alegeți din meniu ”mod de plată”- ”card bancar” 

Cardurile bancare cu care se poate efectua plată on-line sunt: Visa, MasterCard și Maestro. Vă rugăm să verificați dacă cardul bancar  este avizat de distribuitorul dvs pentru tranzacții online pe Internet.

Valuta introdusa pe pagina magazinului pentru plata achiziției este LEI (RON).

În cazul plaţii cu card bancar, Cumpărătorul se obligă să depoziteze suma egală cu valoarea comenzii și abia după tranzacția depozitului, comanda este confirmată și achiziția comandată se livrează.
În cazul în care în termen de o săptămână din data livrării, Cumpărătorul renunță parțial sau total la achiziția cumpărată, covoareonline.ro se obligă să restituie parțial sau în totalitate  suma depozitata, prin tranzacție pe cardul cu care este efectuată plată.
În cazul în care, Cumpărătorul nu renunță la achiziția cumpărată și la servicii, covoareonline.ro automat acceptă depozitul ca plată pentru achiziția comandată sau servicii.

Reclamații
La reclamații sunt supuse bunurile, care nu îndeplinesc cerințele de calitate, indicate pe site-ul online.  În modul acesta, la livrare, Cumpărătorul poate sa menționeze in formularul online existența unor deficiențe în cantitate, iar dacă nu există , atunci se consideră cantitatea achiziției corespunzătoare cu cea comandată și contractul este îndeplinit.

În afara cazurilor de inconsecvențe în cantitate, reclamațiile privind bunul cumpărat și predat clientului, se pot face în termen de 14 zile de la data livrării.
În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, marfa primită de client, prin  natura comerțului pe internet, se poate returna în termen de 14 zile de la data livrării și fără motive, dar cu transportul plătit de client . Atâta timp cât starea bunului este la fel ca și în momentul livrării clientului inclusiv ambalajul nedeteriorat .
Primirea reclamațiilor se va face prin e-mail la info@covoareonline.ro 

Politică de anularea comenzilor/cumpărăturii

Dragi clienți, magazinul online covoareonline.ro ,vă garantează calitatea tuturor produselor sale. Dacă ele nu corespund așteptărilor dvs., aveți dreptul să renunțați la unul sau mai multe articole din comandă făcută  în termen de 14 zile, începând cu data livrării comenzii. Prin returnarea acesteia la noi prin curier sau prin Poștă, cheltuiala este suportata de catre Cumpărător, împreuna cu formularul de retur, la adresa noastră de returnare (trecută în formular).
Vă rugăm să aveți grijă de bunuri penbtru a evita eventuale daune sau pierderi. Nu uitați să păstrați bonul de la firma de curierat, ca dovada că livrarea a fost facuta.

Vă rugăm, la returnarea bunului să luați în considerare următoarele:
La returnarea produsului, el trebuie să fie însoțit de dovadă de cumpărare (factură sau bon fiscal) și formular de retur (formularul se primește odată cu livrarea comenzii), nefolosit și păstrat în conditii bune, cu ambalajul original, trimis la adresa noastră de corespondență: Bulgaria, orașul Sliven, str. Slavianska, No8, Magazin Daria.
Dacă formularul de retur nu este în colet, vă rugăm să-l descărcați din magazinul online,  să-l completați și să ni-l trimiteți prin e-mail.

Rambursarea sumei la returnarea produsului/produselor se face după confirmare din partea angajatului firmei “Daria Carpet” LTD, că bunul returnat corespunde criteriilor menționate mai sus. Se realizează după modul de plată, adică dacă ați plătit cu card de debit, suma va fi rambursată prin transfer bancar pe același card, în termen de 10 zile lucrătoare, începând din momentul returnării produsului. La modul de plată cu C.O,D sau transfer bancar, suma achiziției va fi rambursată prin transfer bancar în contul bancar pe care ni l-ați furnizat .

Nu rambursăm suma pentru achiziția returnată după 14 zile din momentul livrării, defectă, uzată sau cu ambalaj desfăcut. În aceste cazuri, bunurile vor fi trimise înapoi și plata va fi suportată de client.

Returul unui produs

Utilizatorul nu are dreptul de retragere din contractul de livrare pentru livrarea de produse către consumator sau în conformitate cu cerințele sale individuale. Acest lucru este valabil, de exemplu, pentru produsele personalizate.

Pentru toate celelalte cazuri în care clientul dorește să inlocuieasca un produs cu altul, ar trebui să contacteze Daria Carpet Ltd, telefonic sau prin e-mail la contactele specificate pe site-ul online. Înlocuirea produsului se va face după returnarea acestuia în magazinul Daria Carpet Ltd. , in stare conforma și numai în cazul în care este în ambalajul lui original, neutilizat și este însoțit de bon fiscal. Costurile de expediere a trimiterii și înlocuirea acesteia vor fi suportate de catre client.

Drepturile și obligațiile consumatorului
Clientul are dreptul să vizualizeze, să comande și să primească produsele comandate de la magazinul online, în conformitate și în condițiile stabilite.
Clientul are dreptul să se informeze asupra comenzii sale.
Clientul are dreptul ca livrarea achiziției sa fie facuta la adresa declarată de acesta, după ce va fi in prealabil confirmată la telefon/ email de catre operatorul firmei ”Daria Carpet” Ltd.
Clientul își asumă toată responsabilitatea pentru a păstra in siguranta numele utilizatorului și parola create pe site-ul online, de asemenea toate acțiunile făcute de el sau de terțe părți prin folosirea numelui utilizatorului și a parolei. Clientul este obligat imediat să anunțe firma ”Daria Carpet” Ltd., respectiv autoritățile, în caz de acces neautorizat, prin utilizarea numelui utilizatorului și a parolei, iar în caz dacă există vreun pericol de asemenea utilizare, clientul este obligat să plătească prețul achiziției sale, corespunzător metodei de plată.

Fiecare client indiferent dacă a făcut comandă sau nu, se obligă prin utilizarea magazinului online :
* Să nu încalce și să respecte drepturile și libertatea cetățenilor, în conformitate cu Constituția, legile ale României, acte internaționale, regulile moralității, bunele maniere și etică pe internet.
* Să nu distrugă proprietăți străine(protejate sau neprotejate), drepturi și interese, de asemenea dreptul la proprietate, dreptul la proprietate intelectuală  etc.
* Să nu efectueze acțiuni rau intenționate.

Drepturi și obligații ale firmei Daria Carpet Ltd

DARIA CARPET Ltd are dreptul în orice moment fără să-l anunțe pe client, să oprească accesul utilizatorului în site dacă acesta utilizează site-ul prin încălcarea condițiilor actuale, sau după aprecierea Daria Carpet Ltd,.
DARIA CARPET Ltd nu este răspunzătoare pentru clienți sau terțe părți , pentru daune penale și pierderi de profit care au apărut după data încetării, schimbării sau limitării accesului în SITE. De asemenea, DARIA CARPET LTD  nu va fi raspunzatoare asupra ștergerii, modificării, pierderii, mesajelor incomplete și neprecise, materialelor și informațiilor transmise, înregistrate sau care au fost puse la dispoziție prin site-ul Daria Carpet Ltd.
Daria Carpet Ltd poate să asigure publicitatea rubricii tematice pe site-ul magazinului, legate de alte pagini și surse de pe internet. Daria Carpet Ltd nu este răspunzătoare pentru daune suferite sau profituri pierdute în urma utilizării altor pagini și surse de pe internet. Clientul este obligat să compenseze firmei ”Daria Carpet” Ltd și unor terțe părți pentru toate daunele  și pierderile de profit, inclusiv pentru toate costurile și taxele legale în urma cererilor revindecate și a compensărilor plătite ale unor terțe părți în legătură cu pagina de internet, hiperlink-uri firmei ”Daria Carpet” Ltd, Și materialele și informațiile pe care clientul le-a utilizat.

Protecția datelor personale. Confidențialitate
Conform legii pentru protecția datelor personale, Clientul are dreptul de acces la datele sale personale, pe care el le-a introdus, sau cerute de “Daria Carpet Ltd”, în urma utilizării site-ului, de asemenea și modificările acestor date personale.

Clienții care au completat fișa de înregistrare și au acceptat condițiile generale, sunt deci de acord ca datele lor personale să fie prelucrate de ”Daria Carpet Ltd” în format electronic, la livrarea bunurilor sau serviciilor comandate.
Clientul oferă datele sale personale de bunăvoie având în vedere identificarea lor în procesul de utilizare a site-ului și aceste date personale se pot păstra, prelucra și utiliza de Daria Carpet Ltd, ele pot fi în forma de primirea broșurilor de reclama și a noutăților.  Daria Carpet Ltd. afirmă că datele personale ale clienților nu se vor ceda altor terțe părți pentru reclame, promoții , etc.
Daria Carpet Ltd își păstrează dreptul de a folosi IP ul, adresa și alte date ale clientului pentru a dezvalui identitatea lor în cazurile când acest lucru este necesar, pe baza cererii autorităților relevante și în vederea executării procedurilor juridice sau pentru respectarea Condițiile generale.

Modificări la Condițiile generale

Condițiile generale pot fi modificate în orice moment de catre Daria Carpet Ltd, si aceasta se obligă să-l anunțe pe Client pentru Condițiile generale modificate, prin publicarea unui mesaj pe site  și dă un termen introducerii altora noi. În cazul în care Clientul declară la timp că nu este de acord cu modificările, Daria Carpet Ltd are dreptul imediat să oprească sau să înceteze accesul către site al clientului respectiv, întrucât obligațiile suportate sunt cele valabile până în prezent.

Notificare

Toate notificările legate de comandă  și livrarea achiziției prin magazinul online, se efectuează prin telefon la adresele de contact, expuse pe site-ul magazinului și respectiv telefonul/ adresa de contact al clientului – inclusiv si adresă de e-mail.
Clientul se poate interesa despre produsul comandat în orice moment, la secțiunea Comenzile mele. Notificările se consideră primite în mod corespunzător până când nu se dovedește contrariul .

 

Returul produsului

Astăzi................
Cumpărător
Numele și prenumele...............................................................
E-mail....................................................................................
Numar de contact...................................................
Adresa.......................................................................................................................................

Modul de plată:
* Plata la livrare (colectare la livrare C.O.D)
* Plata prin transfer bancar
* Plata cu card bancar

Renunț la produsul cumparat, comandat de pe magazinul  online Magazin Daria/www.covoareonline.ro/ din cauza urmatoarelor motive:

 
*Nu corespunde așteptărilor mele ca și calitate
*Nu corespunde așteptărilor mele ca și culoare
*Nu corespunde așteptărilor mele ca și marime
*Expedierea a fost făcută târziu (a întârziat) față de când aveam nevoie.
*Alte motive...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Vă rugăm să completați cu X

Dacă ați plătit cu card bancar sau prin transfer bancar și bunul este în stare buna, plata va fi returnată în contul dvs. în termen de 10 zile după primirea de catre noi a produsului returnat.

Taxa de livrare prin curierat pentru returnarea produsului este suportată de cumparator.
 Adresa de returnare:
Firma Daria Carpet Ltd, Bulgaria, Sliven, Str.Slavianska 8,cod poștal 8800, Magazin Daria