Slider

Traversă 3D SHAGGY GRANDE 718 vision

LEI 99,00

Opţiuni disponibile





ÎNTREBĂRI FRECVENTE LIVRARE

Cat ma costa livrarea?

Livrarea este GRATUITA cănd suma comenzii depașește 699 de LEI. Livrarea se face la domiciliul dvs, la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau firmei de curierat).

Daca suma comenzii Dvs. este sub 699 de LEI, livrarea la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau firmei de curierat) va costa doar 39 de LEI.

Cu care firma de curierat colaborați?

Livrarea comenzilor efectuate prin magazinul nostru online este realizata pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat FAN COURIER

Cand primesc produsul? In cat timp se face livrarea?

Dupa ce am primit comanda dvs. noi verificam daca produsul respectiv este disponibil fizic in depozit.

Comenzile sunt considerate gata de livrare imediat ce s-a depus suma convenită si s-a trimis dovada plății.Timpul de livrare standard al firmelor FAN COURIER sau URGENT CARGUS este 3-4 zile, daca nu va fi o întarzire din partea firmei de curierat. Comanda dvs. va pleca în decurs de o zi lucratoare.În caz contrar, comanda va fi expediata în următoarea zi lucrătoare. Odata ce comanda dvs. este inaintata firmei de transport veti primi un e-mail de la noi prin care va informam ca obiectul comenzii dvs. a fost predat firmei transportatoare si odata cu aceasta va vom comunica si numarul avizului de insotire in baza caruia va puteti informa in orice clipa de traseul coletului la Tracking Fan Courier sau Tracking Urgent Cargus.

Este vreo diefrenta daca comanda mea va fi livrata acasa sau la adresa firmei?

Nu este nicio diferenta. Comanda va fi livrata unde va este dvs. Confortabil și asta nu va costa nimic suplimentar!

Cum aș putea sa schimb adresa livrarii?

Sunt doua variante: ori sa dați un telefon la Fan Courier, sa le spuneți numarul avizului și sa cereti o schimbare, ori sa ne trimiteți noua un e-mail.

COMANDA

Cum sa comand? Cum se plaseaza o comanda?

Comanda se face ușor și repede:

Direct pe site-ul nostru– va alegeți un covor cu marimea de care aveti nevoie, de tipul dorit și cate bucați, apasați pe butonul CUMPARA, apoi alegeți CONTINUA CUMPARATURILE sau COȘUL MEU, in functie de preferintele dorite. Dupa ceea alegeți FINALIZEAZA COMANDA și se va deschide automat fereastra cu completarea datelor de UTILIZATOR. Daca doriți sa va înregistrați alegeți ÎNREGISTRARE unde va veti completa datele. Daca deja sunteți înregistrat alegeți secția INTRARE și intrați in contul dvs.

PROCESUL DE ACHIZIȚIE

Comanda mea a fost anulata. De ce?

Anularea comenzii este posbila cand produsul respectiv nu este pe stoc, nu arata cum trebuie sau nu ați completat numar de telefon corect. Oricare ar fi cazua, veți fi anuntat telefonic sau prin e-mail.

Unde pot sa gasesc numarul comenzii?

Dupa ce ați finalizat comanda, veți primi automat toate informațiile legate de comanda dvs. Pe site-ul online Magazinul Daria. Acolo veți gasi și numarul comenzii dvs, și informatii suplimentare.

Pot sa anulez comanda?

Dacă doriți să anulați comanda, trebuie să ne transmiteti o solicitare de anulare prin e-mail la adresa mentionata la rubrica Contacte.

Pot sa plasez comanda fara înregistrare?

Firește, puteți sa comandați fără înregistrare. Urmariti pasii de pe site pentru a finaliza comanda.

Care sunt modalitatile de plata?
- Plata prin numerar de livrare (plata ramburs)
- Prin Card Bancar - Online Banking Paysera

 Imagem
Puteți efectua plata online cu cardul prin serviciul de Online Banking al băncii dvs, în condiții de siguranță deplină.
După plasarea comenzii, veți putea alege instituția bancară dorită si veți fi redirectionați către serviciul de Online Banking al acesteia, unde vi se va solicita autentificarea.
Dupa autentificare, veți regasi în platforma băncii un ordin de plată pre-inițiat, pentru care va trebui sa autorizați plata. Ulterior, veți fi redirectionați înapoi în magazinul online.
- Depunere banilor în cont bancar (trebuie sa ne contactați pentru a va trimite contul bancar)

Cum pot comanda mai multe produse deodata?

Daca doriți un produs, apasați pe butonul CUMAPARA. Mai departe alegeți secțiunea CONTINUA CUMPARATURILE, dupa care veti alege urmatorul produs dorit si veti apasa din nou butonul CUMPARA. Acesti pasi se vor repeat pana cand veti ajunge la numarul dorit de produse. Apoi alegeți optiunea FINALIZEAZA COMANDA, urmand sa completați informațiile necesare (cele cu * sunt OBLIGATORII.)

Pot sa comand un covor cu lungimea dorita de mine?

Da, se poate. Fiind o comanda individuala, dupa lungimea clientului, covorul respectiv nu mai poate fi returnat la noi. Cand la comanda dvs. exista un covor cu marimea pe care dvs o doriti si se va face individual, sistemul permite in mod automatic o achiziție DOAR prin card bancar, adica nu este posibil plata prin numerar de livrare (plata ramburs).

Surfilați traversele de metraj dupa taiarea de la rulon?

Da, avem mașina OVERLOCK și la comanda surfilam marginile traversei. Prețul este 6 de RON/traversa adica daca aveți 3 traverse (indeferent ce lațime) overlock-ul va costa astfel:

3 buc. X 6 RON = 18 RON.

INLOCUIREA PRODUSELOR

Pot sa inlocuiesc un covor?

Putem sa schimbam orice tip de covor pe care l-ați primit sau nu v-a placut. Trebuie obligatoriu sa fie nefolosit si in starea perfecta in care l-ati primit. Ne veti comunica telefonic sau prin e-mail. Schimbul se va efectua dupa primirea marfii respective la magazine, însoțita de bonul fiscal (sau chitanta de consemnare (transfer de bani) de la firma de curierat) pentru cumpararea produsului/produselor. În acest caz, va trebuie sa suportati toate costurile de retur.

Pot sa schimb o traversa de metraj?

Marfa produsa dupa comanda clientului sau dupa cerința personala nu se schimb. Adica, traverse care se produca dupa lațime/lungime clientului, adica de metraj, nu le putem schimba.

Pot sa returnez un covor?

Da, aveți dreptul de a returna orice produs nefolosit , în termen de 14 de zile (pentru mai multe informatii, vedeti rubrica CONDIȚII GENERALE).

Por sa returnez o traversa de metraj (covor fabricat individual la dimensiunile solicitate de catre client)?

NU, Marfa produsa dupa comanda clientului sau dupa cerința personala, nu se schimba. Adica, traverse care sa se produca dupa lațimea/lungimea clientului, sub denumirea “de metraj”, nu se pot returna.

 

Avem o experiență bogată în comercializarea de covoare, de mai bine de 20 de ani!

Toate covoarele sunt în stoc, disponibile pentru a fi livrate la adresa ta!

Garanție pentru calitate 100%!

Fotografiile postate sunt 100% reale!

Cumpărături 100% sigure!

Serviciu profesional!

Livrare rapidă!

                              

    Mărime:                   Preț per metru liniar:      

Lățime: 60 cm                   99,00 Lei
Lățime: 80 cm                 129,00 Lei

 

Exemplu: Dacă doriți să comandați o traversă de 0,80 m lățime și 2,00 m lungime, trebuie să selectați 0,80 m lățime din meniul drop-down și să tastați 2,00 în caseta pentru LUNGIME. Apoi apăsați butonul ADAUGĂ.

 

Toate covoarele și traversele din Colecția 3D GRANDE Shaggy sunt:

- sunt țesutе la mașină

- au un stil luxos și o senzație 3D la atingere

- sunt covoare moderne și elegante, realizate din fire de poliester 100%

- sunt voluminoase, cu o înălțime de fir de 40 mm

- cu relief lucrat manual

- au o senzație unică la atingere

- sunt ușor de întreținut și curățat

- sunt fabricate în mod ecologic

- sunt durabile și rezistente la pete

- sunt antibacteriene

- sunt bune izolatoare

 VIDEO:

 

 Covoarele din colecția „MAGNOLIA” dețin certificarea internationala  “Standart 100 by OEKO-TEX®” , care este o garanție de calitate și rezistenta a produsului.

“STANDARD 100 от OEKO-TEX®” este un sistem de certificare utilizat la nivel international, unitar și independent pentru produse textile 

Covoarele din aceasta colecție ofera casei sau biroului Dvs stil și lux, fiind rezistente de-a lungul timpului.

CATEVA SFATURI CARE TE VOR AJUTA:

-      Urme de mobilier pe covor – periați usor pe locul unde sunt urmele, dupa ce faceți curațenie cu aspiratorul

-      Aspirarea cu regularitate va reduce semnificativ patrunderea in profunzime a prafului in tesatura covorului, prelungiind astfel durata de viata a acestuia

-      Aspirarea se va face de cel putin doua ori pe saptamana in zonele cu trafic redus, si zilnic in zonele cu un trafic ridicat

-      In timpul aspirarii, se va modifica sensul de curatare, pentru a nu toci firele covorului sau al mochetei

-      Asupra petelor recente trebuie actionat imediat.

-      Curatarea consta in indepartarea murdariei respective cu ajutorul unei carpe uscate, albe sau cu servetele de hartie, tamponand cu grija zona patata, iar apoi clatirea cu apa curata, folosind o carpa sau un burete.

-      Suprafata se va  aspira doar cand aceasta este complet uscata. Nu frecati tesatura pentru a nu extinde mai mult pata si deteriora fibrele covorului.

-      Tamponarea usoara se va efectua dinspre margine catre interiorul petei din acelasi motiv expus mai sus. 

CUM  CURAȚI COVORUL

Aveți un covor murdar sau patat? Producatorii de covoare recomanda totdeuna serviciile de curațatorie specializate pentru covoare. Dar mulți prefera sa le curate acasa. Iata niște tricuri simple, dar eficiente, pentru a se curata rapid petele de pe covor:

-      ALCOOL - se tamponeaza locul patat cu un burete înmuiat  într-o soluţie de apa cu sare, pana ce iese pata

-      VOPSEA DE INCALȚAMINTE –folosiți  terebentina amestecata cu spirt, dupa care veti curata folosind detergent

-      CIOCOLATA, CARAMEL SAU DULCURI –  adaugați 5% de amoniac in apa rece și tamponați

-      FRUCTE și PETE DE MANCARE – tamponați cu apa rece

-      LUMINAR și PARAFINA – așezați un prosop de hârtie pe covor și puneti peste fierul de călcat pe setarea “mediu” , apoi curatati cu detergent

-      VIN – utilizați o soluție de curațare simpla formata din apa și oțet, in proportie 1 : 1, apoi curatati cu detergent

-      NOROI -  lasaţi murdaria sa se usuce complet, apoi periaţi şi aspiraţi

https://covoareonline.ro

Spune-ţi opinia

Notă: Codul HTML este citit ca şi text!
    Rău           Bun
Captcha
Produse asemănătoare
Produse revizuite recent