Slider
Slider

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

LIVRARE 

Cat ma costa livrarea?

Livrarea  este GRATUITA cănd suma comenzii depașește 799 de LEI. Livrarea se face la domiciliul dvs, la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau firmei de curierat).

Daca suma comenzii Dvs. este sub 799 de LEI, livrarea la adresa pe care ați declarat-o in comanda (sau firmei de curierat) va costa doar 20 de LEI. 

Cu care firma de curierat colaborați?

Livrarea comenzilor efectuate prin magazinul nostru online este realizata pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat FAN COURIER 

Cand primesc produsul? In cat timp se face livrarea?

Dupa ce am primit comanda dvs. noi verificam daca produsul respectiv este disponibil fizic in depozit.

Comenzile sunt considerate gata de livrare imediat ce s-a depus suma convenită si s-a trimis dovada plății.Timpul de livrare standard al firmei FAN COURIER este 3-4 zile, daca nu va fi o întarzire din partea firmei de curierat. Comanda dvs. va pleca în decurs de o zi lucratoare.În caz contrar, comanda va fi expediata în următoarea zi lucrătoare.  Odata ce comanda dvs. este inaintata firmei de transport veti primi un e-mail de la noi prin care va informam ca obiectul comenzii dvs. a fost predat firmei transportatoare si odata cu aceasta va vom comunica si numarul avizului de insotire  in baza caruia va puteti informa in orice clipa de traseul coletului la https://www.fancourier.ro/ 

Este vreo diefrenta daca comanda mea va fi livrata acasa sau la adresa firmei?

Nu este nicio diferenta. Comanda va fi livrata unde va este dvs. Confortabil și asta nu va costa nimic suplimentar! 

Cum aș putea sa schimb adresa livrarii?

Sunt doua variante: ori sa dați un telefon la Fan Courier, sa le spuneți numarul avizului și sa cereti o schimbare, ori sa ne trimiteți noua un e-mail. 

COMANDA

Cum sa comand? Cum se plaseaza o comanda?

Comanda se face ușor și repede:

Direct pe site-ul nostru– va alegeți un covor cu marimea de care aveti nevoie, de tipul dorit  și cate bucați, apasați pe butonul CUMPARA, apoi alegeți CONTINUA CUMPARATURILE sau COȘUL MEU, in functie de preferintele dorite. Dupa ceea alegeți FINALIZEAZA COMANDA și se va deschide automat fereastra cu completarea datelor de UTILIZATOR. Daca doriți sa va înregistrați  alegeți ÎNREGISTRARE unde va veti completa datele. Daca deja sunteți înregistrat alegeți secția INTRARE și intrați in contul dvs.

PROCESUL DE ACHIZIȚIE 

Comanda mea a fost anulata. De ce?

Anularea comenzii este posbila cand produsul respectiv nu este pe stoc, nu arata cum trebuie sau nu ați completat numar de telefon corect. Oricare ar fi cazua, veți fi anuntat telefonic sau prin e-mail. 

Unde pot sa gasesc numarul comenzii?

Dupa ce ați finalizat comanda, veți primi automat toate informațiile legate de comanda dvs. Pe site-ul online Magazinul Daria. Acolo veți gasi și numarul comenzii dvs, și informatii suplimentare. 

Pot sa anulez comanda?

Dacă doriți să anulați comanda, trebuie să ne transmiteti o solicitare de anulare prin e-mail la adresa mentionata la rubrica Contacte. 

Pot sa plasez comanda fara înregistrare?

Firește, puteți sa comandați fără înregistrare. Urmariti pasii de pe site pentru a  finaliza comanda. 

Care sunt modalitatile de plata?

- Plata prin numerar de livrare (plata ramburs)

- Prin Card Bancar

- Depunere banilor în cont bancar (trebuie sa ne contactați pentru a va trimite contul bancar) 

Cum pot comanda mai multe produse deodata?

Daca doriți un produs, apasați pe butonul CUMAPARA. Mai departe alegeți secțiunea CONTINUA CUMPARATURILE, dupa care veti alege urmatorul produs dorit si veti apasa din nou butonul CUMPARA. Acesti pasi se vor repeat pana cand veti ajunge la numarul dorit de produse. Apoi alegeți optiunea FINALIZEAZA COMANDA, urmand sa completați informațiile necesare (cele cu * sunt OBLIGATORII.) 

Pot sa comand un covor cu lungimea dorita de mine?

Da, se poate. Fiind o comanda individuala, dupa lungimea clientului, covorul respectiv nu mai poate fi returnat la noi. Cand la comanda dvs. exista un covor cu marimea pe care dvs o doriti si se va face individual, sistemul permite in mod automatic o achiziție DOAR prin card bancar, adica nu este posibil plata prin numerar de livrare (plata ramburs).

Surfilați traversele de metraj dupa taiarea de la rulon?

Da, avem mașina OVERLOCK și la comanda surfilam marginile traversei. Prețul este 6 de RON/traversa adica daca aveți 3 traverse (indeferent ce lațime) overlock-ul va costa astfel:

3 buc. X 6 RON = 18  RON.

INLOCUIREA PRODUSELOR

Pot sa inlocuiesc un covor?

Putem sa schimbam orice tip de covor pe care l-ați primit sau nu v-a placut. Trebuie obligatoriu sa fie nefolosit  si in starea perfecta in care l-ati primit. Ne veti comunica telefonic sau prin e-mail. Schimbul se va efectua dupa primirea marfii respective la magazine, însoțita de bonul fiscal (sau chitanta de consemnare (transfer de bani) de la firma de curierat) pentru cumpararea produsului/produselor.  În acest caz, va trebuie sa suportati toate costurile de retur. 

Pot sa schimb o traversa de metraj?

Marfa produsa dupa comanda clientului sau dupa cerința personala nu se schimb. Adica, traverse care se produca dupa lațime/lungime clientului, adica de metraj, nu le putem schimba.

Pot sa returnez un covor?

Da, aveți  dreptul de a returna orice produs nefolosit , în termen de 14 de zile (pentru mai multe informatii, vedeti rubrica CONDIȚII GENERALE).  

Por sa returnez o traversa de metraj (covor fabricat individual la dimensiunile solicitate de catre client) ?

NU, Marfa produsa dupa comanda clientului sau dupa cerința personala, nu se schimba. Adica, traverse care sa se produca dupa lațimea/lungimea clientului, sub denumirea “de metraj”, nu se pot returna.